Ready to grow online?
Bedrijfsfoto van Arthur met een groene achtergrond
Hey! 👋 Wat kan ik voor je doen?
Bedrijfsfoto van Arthur met een groene achtergrond
Bedankt voor het contact opnemen met Hype! We zullen zo spoedig als mogelijk contact met je opnemen.
Oeps! Er ging wat fout.. Check de verplichte velden op fouten.
Hey! 👋 Wat kan ik voor je doen?

Extra sales kanaal

Bekijk hoe Hype Agency extra sales kanalen ontwikkelt die je merk beter zichtbaar maken en presteren.

Kantoor van Hype Agency, met Mike, Arthur en Tim

Waarom een extra sales kanaal belangrijk is

Een extra sales kanaal helpt je omzet te vergroten en risico’s te spreiden. Door je producten of diensten via meerdere kanalen aan te bieden, bereik je nieuwe doelgroepen, verbeter je je merkzichtbaarheid en benut je kansen die je huidige kanalen misschien niet bieden. Zo blijft je bedrijf wendbaar en groeit je marktbereik.

Hoe je een extra sales kanaal succesvol inzet

Begin met het kiezen van een kanaal dat aansluit bij je doelgroep en producten, bijvoorbeeld marketplaces zoals Bol, Amazon of Zalando, of een nieuw social media verkoopkanaal. Zorg voor een consistente productpresentatie, optimale voorraadbeheer en duidelijke prijsstrategie. Integreer het nieuwe kanaal in je marketingstrategie en monitor prestaties continu om te zien waar omzet kan worden gemaximaliseerd. Door het kanaal slim te combineren met bestaande kanalen, haal je het maximale rendement uit je extra saleskanaal.

Clients that got HYPED about us!