
Shorts die starters in beweging zetten
.png)
Over de case
Faasse & Fermont stond voor een duidelijke uitdaging: hoe vertaal je vastgoedexpertise naar de snelheid van social media? In een wereld waarin content steeds vluchtiger wordt, zochten ze naar een manier om relevant te blijven bij een breed publiek, zonder in te leveren op professionaliteit. Wij hielpen hen met het creëren van social media shorts die niet alleen informatief zijn, maar ook uitnodigen tot actie en herkenning.
.png)
Over Faasse & Fermont
Als één van de grootste NVM-makelaars in Zeeland is Faasse & Fermont al sinds 1990 een vertrouwd gezicht in de regio. Met hun brede expertise in woningen, nieuwbouw, bedrijfsonroerendgoed én hypotheken & verzekeringen bieden ze een compleet pakket aan hun klanten. Persoonlijke aandacht, kennis van zaken en een sterk regionaal netwerk vormen de basis van hun succes. Ze weten wat er speelt op de markt én bij de klant.
Projectplan
We startten met een strategische contentaanpak: welke verhalen vertellen Faasse & Fermont, en voor wie? Op basis daarvan ontwikkelden we een reeks shortform video’s, geoptimaliseerd voor Instagram, Facebook en LinkedIn. Denk aan tips over woningverkoop, inside info over de markt, behind-the-scenes bij bezichtigingen én heldere uitleg over diensten als hypotheken en verzekeringen.
De stijl? Fris, professioneel en toegankelijk. Met herkenbare branding, vlotte voice-overs en slimme editing die aansluit bij de snelheid van het algoritme maar met de kwaliteit die past bij een gevestigde naam als Faasse & Fermont.
Resultaat
De shortform content zorgt voor meer zichtbaarheid, betrokkenheid en vertrouwen op social media. Faasse & Fermont positioneert zich niet alleen als makelaar, maar als bron van kennis en inspiratie in de regio. De video’s maken complexe onderwerpen begrijpelijk en laten zien dat je bij hen aan het juiste adres bent, of je nu je eerste huis koopt of je vastgoedportefeuille uitbreidt. Met content die meebeweegt met de tijd, blijven zij voorop in een concurrerende markt.
Over Faasse & Fermont
Als één van de grootste NVM-makelaars in Zeeland is Faasse & Fermont al sinds 1990 een vertrouwd gezicht in de regio. Met hun brede expertise in woningen, nieuwbouw, bedrijfsonroerendgoed én hypotheken & verzekeringen bieden ze een compleet pakket aan hun klanten. Persoonlijke aandacht, kennis van zaken en een sterk regionaal netwerk vormen de basis van hun succes. Ze weten wat er speelt op de markt én bij de klant.
Projectplan
We startten met een strategische contentaanpak: welke verhalen vertellen Faasse & Fermont, en voor wie? Op basis daarvan ontwikkelden we een reeks shortform video’s, geoptimaliseerd voor Instagram, Facebook en LinkedIn. Denk aan tips over woningverkoop, inside info over de markt, behind-the-scenes bij bezichtigingen én heldere uitleg over diensten als hypotheken en verzekeringen.
De stijl? Fris, professioneel en toegankelijk. Met herkenbare branding, vlotte voice-overs en slimme editing die aansluit bij de snelheid van het algoritme maar met de kwaliteit die past bij een gevestigde naam als Faasse & Fermont.
Resultaat
De shortform content zorgt voor meer zichtbaarheid, betrokkenheid en vertrouwen op social media. Faasse & Fermont positioneert zich niet alleen als makelaar, maar als bron van kennis en inspiratie in de regio. De video’s maken complexe onderwerpen begrijpelijk en laten zien dat je bij hen aan het juiste adres bent, of je nu je eerste huis koopt of je vastgoedportefeuille uitbreidt. Met content die meebeweegt met de tijd, blijven zij voorop in een concurrerende markt.
.png)
Over Faasse & Fermont
Als één van de grootste NVM-makelaars in Zeeland is Faasse & Fermont al sinds 1990 een vertrouwd gezicht in de regio. Met hun brede expertise in woningen, nieuwbouw, bedrijfsonroerendgoed én hypotheken & verzekeringen bieden ze een compleet pakket aan hun klanten. Persoonlijke aandacht, kennis van zaken en een sterk regionaal netwerk vormen de basis van hun succes. Ze weten wat er speelt op de markt én bij de klant.
Projectplan
We startten met een strategische contentaanpak: welke verhalen vertellen Faasse & Fermont, en voor wie? Op basis daarvan ontwikkelden we een reeks shortform video’s, geoptimaliseerd voor Instagram, Facebook en LinkedIn. Denk aan tips over woningverkoop, inside info over de markt, behind-the-scenes bij bezichtigingen én heldere uitleg over diensten als hypotheken en verzekeringen.
De stijl? Fris, professioneel en toegankelijk. Met herkenbare branding, vlotte voice-overs en slimme editing die aansluit bij de snelheid van het algoritme maar met de kwaliteit die past bij een gevestigde naam als Faasse & Fermont.
Resultaat
De shortform content zorgt voor meer zichtbaarheid, betrokkenheid en vertrouwen op social media. Faasse & Fermont positioneert zich niet alleen als makelaar, maar als bron van kennis en inspiratie in de regio. De video’s maken complexe onderwerpen begrijpelijk en laten zien dat je bij hen aan het juiste adres bent, of je nu je eerste huis koopt of je vastgoedportefeuille uitbreidt. Met content die meebeweegt met de tijd, blijven zij voorop in een concurrerende markt.























